Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2009

Οικολογική μηχανή αναζήτησης

Η φίλη μου Κατερίνα Φεγγίτη μου έμαθε ότι υπάρχει η ακόλουθη Οικολογική Μηχανή αναζήτησης: Blankle.

Στην αρχή είχα κάποιους ενδιασμούς και αυτό για δύο λόγους. Πρώτον γιατί η κορυφαία μηχανή αναζήτησης στον κόσμο είναι η Google αλλά αυτός ο ενδιασμός μου έφυγε αμέσως μιας και το Blanke χρησιμοποιεί τον μηχανισμό της για τις αναζητήσεις του.

Ο δεύτερος ενδιασμός μου είναι ότι όλες οι μεγάλες εταιρίες πληροφορικής είναι ευαισθητοποιημένες με τα θέματα του Περιβάλλοντος και για αυτό τον λόγο ο υπολογιστής του χρήστη που κάνει την αναζήτηση καταναλώνει περισσότερη ενέργεια από τους Serversτης μηχανής.

Ο λόγος που αυτή η μηχανή είναι περισσότερο φιλική στο περιβάλλον είναι ότι έχει μαύρο χρώμα για background. Μπορεί να μην είναι το απόλυτο breakthrough στην εξοικονόμηση ενέργειας αλλά φασούλι το φασούλι γαμίζει το σακούλι.

Άνοιξα και σχετικό θέμα στο forum των Οικολόγων Πράσινων: Οικολογική μηχανή αναζήτησης.

Σας προτρέπω όλους να την χρησιμοποιείτε.

1 σχόλιο:

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Για να μην μου λέτε: "δάσκαλε που δίδασκες" το κάνω ήδη :)